Manažér technického helpdesku

14.10.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Hľadáme Manažéra na Úsek technického helpdesku a asis.služieb SK, ktorý sa chopí výzvy riadiť stratégiu technických call centier a bude lídrom technologických trendov a zmien.

Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :
• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,
• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,
• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,
• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,
• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).
Ponúkaný plat (základná mzda):
2000 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania
Termín nástupu do práce:
asap
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
Od vhodného kandidáta očakávame :
•vynikajúce komunikačné, negociačné a manažérske zručnosti,
•strategické myslenie a orientácia na výsledky,
•vytrvalosť, schopnosť prinášať inovácie, samostatne rozhodovať, presadiť zmeny, doručovať výsledky, doťahovať veci do konca,
•otvorenú myseľ s víziou,
•znalosť telekomunikačných technológií,
•min. 5 rokov skúseností v oblasti riadenia ľudí, call centier a zákazníckeho servisu,
•znalosť telekomunikačného trhu a konkurencie v danom segmente.