Systémový špecialista ICT

12.10.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- vykonávať systémové konfigurácie virtuálnych servov, ICT riešení a služieb,
- inštalovať, konfigurovať a poskytovať prevádzku služby TelekomCloud, ICT riešení a služieb vrátane pilotnej prevádzky,
- komunikovať s techn. podporou dodávateľov a zákazníkov,
- odstraňovať poruchy, vrátane podpory predajných aktivít ICT riešení pre biznis zákazníkov,
- monitorovať prevádzkové parametre systémov a parametrov poskytovaných služieb,
- participovať na vývoji ICT služieb a riešení, vrátane manažovaných služieb.
Ponúkaný plat (základná mzda):
Zamestnávateľ neuviedol
Upresnenie platových podmienok:
1300 eur (závisí od úrovne znalostí a zručností kandidáta)
Iné výhody:
U nás nájdete:
ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
- mobilný telefón s paušálom ÁNO XL
- stravné poskytnuté aj počas dovolenky a PN
- 4 dni voľna navyše
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet
a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Iné znalosti:
Administrácia UNIX/Linux, Administrácia Windows serverov
Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosti s inštaláciou, nasadením a konfiguráciou ICT riešení
- znalosť Linux a Windows OS – serverová inštalácia, administrácia, troubleshooting
- znalosť TCP/IP
- znalosť serverových aplikácií (Web/SQL/Mail server) výhodou
- znalosť virtualizácie VMware (prípadne KVM, Xen) výhodou
- znalosť backup riešení (NetBackup, Veeam) výhodou
- analytické myslenie
- schopnosť tímovej spolupráce
- samostatný, iniciatívny a inovatívny prístup pri riešení úloh
- komunikačné zručnosti
- skúsenosti s podporou predajných zložiek