Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
* starostlivosť o nájomcov a zákazníkov ako aj komunikácia ich požiadaviek majiteľom obchodného centra
* uzatváranie a aktualizácia zmlúv o prenájme s nájomníkmi
* koordinácia služieb pre preberaní priestorov nájomníkmi
* spolupráca s oddeleniami údržby a marketingu
* nadväzovať na plány údržby a oznamovať technickú problematiku príslušným oddeleniam (v spolupráci s technickým tímom)
* sledovanie marketingových plánov (v spolupráci s marketingovým oddelením)
* výber a koordinácia dodávateľov externých služieb
* riadenie pohľadávok
* rozpočtová zodpovednosť a kontrola nákladov
* príprava správ a reportov pre zahraničný manažment
Benefity a ďalšie výhody:
* možnosť práce na hlavný pracovný pomer alebo živnosť
* zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
* príjemné pracovné prostredie a kolektív
Informácie pre uchádzača:
* V prípade záujmu pošlite prosím Váš aktuálny životopis v anglickom/nemeckom a slovenskom jazyku. Vopred dakujeme za prejavený záujem. Budeme Vás kontaktovať v čo najkratšom čase ohľadom ďalšieho postupu
Všeobecne požadované znalosti:
* VŠ vzdelanie
* anglický alebo nemecký jazyk – slovom a písmom
* 5 – 10 ročná skúsenosť na podobnej riadiacej pozícii (vedenie obchodných prevádzok, facility/property management v oblasti maloobchodu, logistiky alebo kancelárskych priestorov - obchodná aj technická stránka)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:postgraduálne vzdelanie
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)