Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Dizajnér klientských procesov a UX zážitku pre ČSOB Bratislava
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Navrhovať dizajn klientskych predajných a servisných procesov pre všetky distribučné kanály (digitálne a asistované) metódou Design thinking/Service design.
* Viesť dizajnovacie workshopy na návrh klientskych procesov, aplikácií a obrazoviek
* Analyzovať klientske procesy (understanding fáza), navrhnúť ich zjednodušenie a zefektívnenie s cieľom zvýšenia konverzie predaja produktov a zvýšenia spokojnosti klientov
* Zabezpečiť dohľad nad implementáciou navrhnutých zmien do praxe (quality assurance)
* Participovať a vnášať Design thinking metódu do zmien navrhovaných inými útvarmi ČSOB
* Spolupracovať pri vývoji nových inovácií a existujúcich bankových procesov
* Viesť a pripravovať návrhy rôzneho rozlíšenia detailu (high/low fidelity) user journey, user flow diagrams, wireframes, storyboards, blueprints, mockups a prototypov
* Realizovať a pripravovať používateľské testovanie, vytvárať a testovať prototypy digitálnych aplikácii a webov O našom tíme:
*sme tímom ľudí ktorým záleží na tom aby sme spoločne vytvorili čo najlepší zážitok pre klienta
* radi robíme veci tak, aby mali zmysel a boli užitočné
* náš tím tvorí 4,5 dizajnérov zameraných primárne na service design a 1,5 na UX/UI
* fungujeme agile riadením
* pracujeme iteratívne a v súlade s design procesom (discover, define, develop, deliver)
* chodíme na dizajnové konferencie a spolupracujeme s dizajnérmi zo zahraničia
*stále sa niečo nové učíme a aj od seba navzájom
Upresnenie platových podmienok
od 1 600 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 1 600 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-JK
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
* znalosť dizajn princípov a metód (dizajn myslenie/Design thinking, service design, double diamond..)
* tímovosť, flexibilita, orientácia na klienta, vytrvalosť
* samostatnosť, schopnosť rýchlo sa učiť
* anglický jazyk
* silné analytické a logické myslenie, proklientská orientácia
* schopnosť pracovať pod stresom a dodržiavanie time manažmentu
* schopnosť dotiahnúť úlohy do konca a plniť ich v stanovenom čase
* Microsoft Excel, Word, Powerpoint
* ochota cestovať do zahraničia
* prax vo finančnom, telco alebo e-commerce sektore výhodou
* AxureRP výhodou