CONSULTANT

04.09.2019 WALLENBERG, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj; Bratislava, okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Malacky, okres Pezinok, Senec, Trnava
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Konzultant
Ponúkaný plat (základná mzda): 2000 EUR
V závislosti od preukázaných skúseností od 2.000€ - 3.500€
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Konzultant vedie, alebo je súčasťou tímu, ktorý zodpovedá za realizáciu poradenských projektov a prípravu výstupov projektu.

Pracovná náplň:

- Analytické a riadiace práce v oblasti manažérskeho a podnikového poradenstva v súlade s pokynmi zamestnávateľa najmä so zameraním na oblasť financií, informačných technológií, procesného a projektového riadenia v oblasti energetiky, verejnej a štátnej správy, finančných inštitúcií a spolupráca so zamestnávateľom pri získavaní nových klientov a projektov v oblasti manažérskeho poradenstva
- Aktívna spolupráca s ostatnými konzultantmi na medzinárodných alebo lokálnych projektoch (oblasť energetiky, informačných technológií, financií , verejnej a štátnej správy),
- Tvorbu projektovej a výstupnej dokumentácie;
- Vedenie menších tímov v rámci jedného projektu;
- Celkové riadenie menších projektov alebo projektových častí / pracovných skupín;
- Komunikácia s klientom a prezentácia výstupov;


Iné výhody:

Spoločnosť ponúka
• Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
• Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
• Neformálna a priateľská pracovná atmosféra a mladý kolektív,
• Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry
• Platené externé školenia a certifikácie (napr. TOGAF, ITIL, PMI)
• Zaujímavú a dynamickú prácu
• Účasť na projektoch v zahraničí
• Mobilný telefón
• Príspevok na ďalšie jazykové vzdelávanie
• Príspevok na stravovanie

Informácie pre uchádzača:

​Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na zamestnanca

- Požadované vzdelanie
o vysokoškolské I. stupňa
o vysokoškolské II. stupňa
- Zameranie, odbor:
o ekonomické, IT, manažment, štatistika, energetika, EU fondy (iné odbory nie sú vylúčené)

- Znalosti
o Jazykové znalosti
 Anglický jazyk – schopnosť komunikovať aktívne slovom aj písmom na odbornej úrovni
 Ďalší svetový jazyk výhodou (Nemčina, Ruština, Španielčina)
 Srbský jazyk – výhodou

o Pokročilá znalosť:
 MS Word (pokročilá práca s dokumentami, štýly, referencie, atd.),
 MS Excel (kontingenčné tabuľky, základy modelovania)
 MS PowerPoint,
 MS Project
 Znalosť práce s niektorým z nástrojov na modelovanie procesov výhodou (napr. Enterprise Architect)

o Znalosti v niektorej z nižšie uvedených oblastí výhodou:
 Projektové riadenie,
 Business Process Management,
 Dátová veda,

- Požadovaná prax
o Na odbornej pozícii v energetickej spoločnosti v oblasti Electric Power Generation (a/alebo Mining) alebo
o Na odbornej pozícii v konzultantskej spoločnosti s participáciou na energetických/IT projektoch zameraných na oblasť Electric Power Generation (Mining) alebo
o Na odbornej pozícii v konzultantskej spoločnosti s participáciou na IT projektoch vo verejnej a štátnej správe
o Komunikačné skills potvrdené referenciami (aktívna účasť na konferenciách)
o Referencie na projekty v ktorých uchádzač viedol pracovné stretnutia alebo samostatne riadil časť dodávky
o Skúsenosť s prípravou verejného obstarávania/eurofondového verejného obstarávania výhodou

- Počet rokov praxe:
o Celkovo min. 5 rokov, z toho min. 2 roky v energetickej spoločnosti/konzultantskej spoločnosti so zameraním na IT projekty v energetike alebo vo verejnej a štátnej správe
o 2 a viacej rokov v oblasti business consulting výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vyžaduje sa aktívna znalosť anglického jazyka (verbálna a písomná komunikácia )
- silné analytické a logické myslenie,
- flexibilita,
- orientácia na riešenie problémov - schopnosť identifikovať problém a aktívne pripraviť návrh jeho riešenia,
- komunikatívnosť,
- samostatnosť v riešení pridelených úloh,
- schopnosť práce v tíme,
- ochota vzdelávať sa
- výborné orientovanie sa v oblasti financií a/alebo informačných technológií,
- skúsenosti z projektov v oblasti energetiky a/alebo verejnej a štátnej správy
- schopnosť riadiť menšie projekty alebo pracovné skupiny,
- ochota intenzívne pracovať a ďalej sa rozvíjať
- ochota cestovať na služobné cesty, aj dlhodobo,
- základná znalosť problematiky celopodnikových informačných systémov,
- vlastníctvo odborného certifikátu výhodou (napr. v oblasti riadenia projektov – Prince2, atď.)