CONSULTANT

22.05.2019 WALLENBERG, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj; okres Bratislava, okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec, okres Trnava; Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Konzultant
Ponúkaný plat (základná mzda): 2000 EUR
V závislosti od preukázaných skúseností od 2.000€ - 3500€
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Pracovná náplň
• Vedenie tímu v rámci jedného projektu či celkové riadenie menších projektov alebo tímov a projektových častí;
• Aktívna spolupráca s ostatnými konzultantmi na medzinárodných alebo lokálnych projektoch (oblasť energetiky, IT, financií, verejnej a štátnej správy);
• Tvorba projektovej a výstupnej dokumentácie;
• Komunikácia s klientom a prezentácia výstupov;
• Analytické a riadiace práce v oblasti manažérskeho a podnikového poradenstva najmä so zameraním na oblasť financií, IT, procesného a projektového riadenia v oblasti energetiky, verejnej a štátnej správy, finančných inštitúcií;
• Spolupráca so zamestnávateľom pri získavaní nových klientov a projektov v oblasti manažérskeho poradenstva.

Iné výhody:

Spoločnosť ponúka
• Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
• Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
• Neformálna a priateľská pracovná atmosféra a mladý kolektív,
• Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry
• Platené externé školenia a certifikácie (napr. TOGAF, ITIL, PMI)
• Zaujímavú a dynamickú prácu
• Účasť na projektoch v zahraničí
• Mobilný telefón
• Príspevok na ďalšie jazykové vzdelávanie
• Príspevok na stravovanie

Informácie pre uchádzača:

​Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na zamestnanca

• Zameranie, odbor
o ekonomické, IT, manažment, štatistika, energetika, EU fondy (iné odbory nie sú vylúčené)

• Znalosti
• Jazykové znalosti
o Anglický jazyk – schopnosť komunikovať aktívne slovom aj písmom na odbornej úrovni
o Ďalší svetový jazyk výhodou (Nemčina, Ruština, Španielčina)
o Srbský jazyk - výhodou

• Požadovaná prax
o Na odbornej pozícii v energetickej alebo IT spoločnosti alebo
o Na odbornej pozícii v konzultačnej spoločnosti s participáciou na IT projektoch alebo energetických projektoch alebo projektoch v oblasti štátnej/verejnej správy,
o Komunikačné zručnosti potvrdené referenciami (aktívna účasť na konferenciách)
o Referencie na projekty, ktoré uchádzač riadil, alebo v ktorých uchádzač viedol pracovné skupiny, alebo samostatne riadil časť dodávky
o Skúsenosť s prípravou verejného obstarávania/eurofondového verejného obstarávania výhodou

• Počet rokov praxe:
o Celkovo 5 rokov, z toho min. 2 roky v energetickej spoločnosti/konzultantskej spoločnosti so zameraním na IT projekty v energetike alebo vo verejnej a štátnej správe
o 3 a viac rokov v oblasti business consulting-u výhodou

• Pokročilá znalosť práce s:
o MS Word (pokročilá práca s dokumentami, štýly, referencie, atď.),
o MS Excel (kontingenčné tabuľky, základy modelovania)
o MS PowerPoint,
o MS Project,
o Znalosť práce s niektorým z nástrojov na modelovanie procesov výhodou (napr. Enterprise Architect).

Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vyžaduje sa aktívna znalosť anglického jazyka (verbálna a písomná komunikácia )
• Schopnosť riadiť menšie projekty alebo pracovné skupiny,
• Základná znalosť problematiky celopodnikových informačných systémov,
• Silné analytické a logické myslenie,
• Orientácia na riešenie problémov - schopnosť identifikovať problém a aktívne pripraviť návrh jeho riešenia,
• Výborné orientovanie sa v oblasti financií a/alebo informačných technológií,
• Skúsenosti z projektov v oblasti energetiky a/alebo verejnej a štátnej správy
• Komunikatívnosť, flexibilita,
• Schopnosť práce v tíme,
• Ochota cestovať na služobné cesty, aj dlhodobo,
• Vlastníctvo odborného certifikátu výhodou (napr. v oblasti riadenia projektov – Prince2, atď.),
• Ochota intenzívne pracovať a ďalej sa rozvíjať,
• Ochota vzdelávať sa.