BUSINESS ANALYST

04.09.2019 WALLENBERG, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj; Bratislava, okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Pezinok, Senec, Trnava
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Finančný analytik
Ponúkaný plat (základná mzda): 1200 EUR
od 1200€ v závislosti od preukázaných skúseností
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Business analytik je súčasťou poradenského tímu, ktorý rieši úlohy pre top manažment významných spoločností na Slovensku a v zahraničí. Je členom poradenského tímu od začiatku až po odovzdanie, prezentáciu a akceptáciu výsledkov projektu.

Pracovná náplň:
- Aktívna spolupráca s ostatnými konzultantmi na medzinárodných alebo lokálnych projektoch pre oblasť energetiky, informačných technológií, financií, verejnej a štátnej správy,
- Plnenie pridelených úloh v rámci poradenského tímu - analytické práce v oblasti manažérskeho poradenstva v súlade s pokynmi zamestnávateľa zahrňujúce:
• Zber údajov napríklad formou osobných stretnutí so zástupcami klienta, mapovaním procesov, prieskumom trhu, benchmarkingom, a pod.,
• Vytváranie pracovných materiálov (napr. zápisov zo stretnutí),
• Spracovanie a analýza získaných údajov a informácií – najčastejšie tvorba finančných modelov, prezentácií, analytických dokumentov a správ,
• Spolupráca na návrhu riešenia a/alebo opatrení pre klienta,
• Spolupráca na príprave výstupnej dokumentácie;
• Prezentácia výstupov projektu nadriadenému a/alebo klientovi,
• Implementácia schválených výstupov.

Iné výhody:

Spoločnosť ponúka
• Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
• Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
• Neformálnu a priateľskú pracovnú atmosféru a mladý kolektív
• Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry
• Platené externé školenia a certifikácie (napr. TOGAF, ITIL, PMI)
• Zaujímavú a dynamickú prácu
• Účasť na projektoch v zahraničí
• Mobilný telefón
• Príspevok na ďalšie jazykové vzdelávanie
• Príspevok na stravovanie

Informácie pre uchádzača:

​Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na zamestnanca

• - Požadované vzdelanie
o vysokoškolské I. stupňa
o vysokoškolské II. stupňa

- Zameranie, odbor:
o preferujeme ekonomické alebo IT alebo matematika (iné odbory nie sú vylúčené)

- Znalosti
o Jazykové znalosti:
 Anglický jazyk – schopnosť komunikovať aktívne slovom aj písmom na odbornej úrovni,
 Ďalší svetový jazyk výhodou (Nemčina, Ruština, Španielčina)
 Srbský jazyk – výhodou

o pokročilá znalosť:
 MS Word (pokročilá práca s dokumentami, štýly, referencie, atď.),
 MS Excel (kontingenčné tabuľky, základy modelovania)
 MS PowerPoint

- Požadovaná prax
o Na odbornej pozícii v oblasti informačných technológií alebo v IT spoločnosti alebo v energetickej spoločnosti alebo na pozícii v konzultantskej spoločnosti s participáciou na energetických projektoch/IT projektoch/projektoch vo verejnej správe
o Skúsenosť s prípravou verejného obstarávania/eurofondového verejného obstarávania výhodou

- Počet rokov praxe:
o Min 2 roky v oblasti informačných technológií alebo v IT spoločnosti alebo v energetickej spoločnosti alebo v konzultantskej spoločnosti s participáciou na energetických projektoch/IT projektoch/projektoch vo verejnej správe

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vyžaduje sa aktívna znalosť anglického jazyka (verbálna a písomná komunikácia )
- silné analytické a logické myslenie,
- flexibilita,
- orientácia na riešenie problémov - schopnosť identifikovať problém a aktívne pripraviť návrh jeho riešenia,
- komunikatívnosť,
- samostatnosť v riešení pridelených úloh,
- schopnosť práce v tíme,
- ochota vzdelávať sa a získavať odbornú certifikáciu v definovanej oblasti (napr. projektové riadenie)
- ochota cestovať na služobné cesty, aj dlhodobo,
- ochota intenzívne pracovať a učiť sa,