Asistentka v realitnej kancelárií

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Príprava dokumentov, zmlúv, podkladov k obchodnému prípadu, komunikácia s klientmi, bankami, inštitúciami, úradmi, telefonická a e-mailová komunikácia,propagácia firmy (plánovanie a zabezpečenie reklamy, inzercie a pod.), asistencia konateľovi aj realitným maklérom podľa potreby.

Benefity a ďalšie výhody:

možnosť získať odmeny

Informácie pre uchádzača:

Sme realitná kancelária pôsobiaca na realitnom trhu od roku 1997. Našim klientom ponúkame seriózne jednanie, profesionalitu, individuálny prístup a dlhodobé skúsenosti. Orientujeme sa na oblasť Východného Slovenska, hlavne na Košice a Košický kraj.

Všeobecne požadované znalosti:

komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, logické myslenie, kreatívnosť, dôslednosť, systematickosť, schopnosť flexibilne reagovať na rôzne situácie.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)

Iné znalosti:

CENKROS, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Strojopis