Projektový manažér pre obsah

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    800 - 1200 EUR
    + osobné ohodnotenie na základe skúseností, zručností a pracovných výsledkov
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Vyznáš sa v technológiách, hovorí ti niečo Smart, 4K, Framerate prípadne sa rozumieš (laicky) elektrotechnike a inštalatérstvu? Ak máš dobrý time management a si komunikatívny, staň sa našou novou posilou ako Projektový manažér pre obsah.
Obsah pre našich klientov tvoríme zväčša dlhodobo (min. 1 rok), nemusíš sa teda báť preskakovania z témy na tému, no taktiež po tebe nechceme aby si klientov vyhľadával či im ponúkal všemožné nemožnosti (to robí naše Sales oddelenie :) ).

Projektový manažér pre obsah je dušou každého projektu – je kombinácou Projektového manažéra, Account manažéra, Redaktora a zároveň Quality managerom. Podieľa sa na tvorbe stratégie projektu, ktorú následne manažuje a zároveň zabezpečuje veľmi dôležitú súčasť každého projektu – hodnotný obsah. Na príprave obsahu spolupracuje v prípade potreby aj s Editorom, ktorý zodpovedá primárne za textový obsah (články). Od začiatku až do konca projektu je v kontakte s klientom.

CM zabezpečuje ďalšie formy obsahu s internými alebo externými spolupracovníkmi (e-knihy, videá, infografiky…) podľa charakteru obsahu. Je pre klienta primárnym supportom v rámci projektu (plní väčšinou aj pozíciu Account Managera). Má prehľad nie len o tvorbe obsahu, ale aj ďalších súčastiach projektu - distribúcia, kreatíva, portál, výsledky. S klientom komunikuje primárne Content Manager, v odborných otázkach v rámci distribúcie obsahu prizýva na komunikáciu ďalších manažérov a špecialistov, podľa charakteru dopytu. Zabezpečuje odosielanie všetkých reportov v rámci projektu.

Pôsobí v nasledovných procesoch agentúry:

1. PONUKA
a. Podieľa sa na príprave ponuky z pohľadu Content Marketing stratégie a Tvorby obsahu

2. REALIZÁCIA
a. Zabezpečuje tvorbu obsahu v požadovanej forme a kvalite pre pridelené CM projekty
b. Sleduje dodržiavanie všetkých termínov pri tvorbe obsahu v rámci pridelených CM projektov
c. V spolupráci s editorom zabezpečuje textový obsah (články).
d. V spolupráci s Creative&Art oddelením zabezpečuje grafický obsah.
e. Zabezpečuje všetky ďalšie formy obsahu podľa nastavenej stratégie.
f. Pripravuje (v spolupráci s analytickým oddelením) pravidelný report.
g. Zabezpečuje odosielanie všetkých reportov v rámci projektu.
h. Pravidelne komunikuje s klientom a rieši jeho podnety, otázky a pripomienky.
i. Je account supportom pre klienta (v odborných otázkach a podnetoch si na vyriešenie prizýva kolegov).

3. NAPREDOVANIE
a. Prináša podnety pre zefektívnenie a zlepšenie procesov v rámci pridelených CM projektov.
b. Prijíma požiadavky a podnety od podriadených a prezentuje ich nadriadenému.sa

Benefity a ďalšie výhody:

Káva v práci
Home office
Firemný notebook
Flexibilný pracovný čas
Preplatenie školení, prednášok súvisiacich s kariérnym rastom

Všeobecne požadované znalosti:

Ideálny kandidát na pozíciu by mal mať znalosti zo žurnalistiky, prípadne redakčnej práce, no nie je to podmienkou (zaškolíme).
Náš nový kolega by mal mať znalosť terminológie a aktualít zo sveta moderných technológií na bežnom trhu, akými sú napríklad smartfóny, laptopy, smartwatch, atď.

- Práca s balíkom Microsoft Office
- Komunikatívnosť
- Time management
- Dôraz na kvalitu obsah
- Prax s publikovaním obsahu a základné žurnalistické znalosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno