Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista technickej zákazníckej podpory
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva, Telekomunikácie, Zákaznícka podpora; Klientský poradca, Technický pracovník v telekomunikáciách, Telefonický operátorNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do Tímu Helpdesk ICT biznis riešení pre biznis zákazníkov hľadáme nového kolegu, ktorého náplňou práce bude:Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu v slovenskom a anglickom jazyku.
Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.
Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.
Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Ponúkaný plat
950 EURUpresnenie platových podmienok
od 950 eur brutto +15 % ročný bonusTermín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Aké sú naše očakávanie ?Komunikačné zručnosti.
Silná zákaznícka orientácia.
Schopnosť riešiť problémy.
Samostatnosť.
Skúsenosť oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco je výhodou.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom