Baví ťa obchodovanie? Pridaj sa do nášho tímu realitných maklérov.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá patrí medzi TOP 10 realitných kancelárii na Slovensku a stále rastieme. Vznikli sme ako rodinná firma a udržiavame si rodinnú atmosféru. Robíme celoslovenské akcie, ale aj lokálne.

Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde sa dokážete dostať na priemerný mesačný príjem 1.500 EUR a viac! Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov s flexibilným pracovným časom a tlačenia k stále vyšším a vyšším výkonom. Máme vlastnú akadémiu vzdelávania, kde Vás naučíme všetko potrebné ohľadom predaja a prenájmu nehnuteľnosti.

Náplňou práce je:
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom
- návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, foto dokumentácia
- administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia
- návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.

Benefity a ďalšie výhody:

BeMi realitná kancelária ako jedna z mála hradí svojím maklérom a manažérom náklady spojené s:
- kancelárskymi priestormi v ich lokalite pôsobenia
- výpočtovou technikou
- náborovým softvérom
- firemnými vizitkami
- reklamnými plachtami
- inzerciou na všetkých dostupných inzertných portáloch
- reklamnými predmetmi pre klientov
- školeniami - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, kde Vám odovzdáme naše know-how ako lepšie predávať a fungovať

Ďalšie výhody pre našich maklérov a manažérov:
- sťahujeme súkromnú inzerciu do mailov,
- zabezpečujeme právny servis u nášho právnika,
- používame server, ktorý je prispôsobený podľa našich požiadaviek,
- provízia je netto – bez znižovania o DPH, bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
- nepretržitá odborná podpora,
- odmeňovanie najlepších maklérov/manažérov,
- najlepší majú možnosť viesť si svoj vlastný tím, z čoho plynú ďalšie výhody.

Maklérom odpadá veľa administratívnych úkonov spojených s predajom/prenájmom nehnuteľnosti. Od rezervácie nehnuteľnosti prípad preberá realizátor obchodu, ktorý prípad dotiahne až do konca (až do prepisu na katastri) a Vy máte viac času na získavanie nových prípadov.

Informácie pre uchádzača:

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať a budú pozvaní na pohovor.

Všeobecne požadované znalosti:

- samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
- príjemné vystupovanie
- serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť
- obchodný duch
- lojalita
- ochota učiť sa nové veci
- záujem o realitný trh
- motorové vozidlo

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity
  • Vodičský preukaz:
    B