Analytik segmentového manažmentu

25.05.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Do nášho tímu segmentového marketingu hľadáme nového kolegu s relevantnými skúsenosťami v B2C, ktorý rozumie trhu a zákazníkom, vie ako dosahovať ciele a vie pre ne nadchnúť a inšpirovať kolegov. Ak máš rád výzvy a chceš byť súčasťou veľkých vecí, vyhrň rukávy a pridaj sa k nám!
Náplň práce:
Oblasti, ktoré budú v tvojej kompetencii a zodpovednosti:
- definovanie a stratégia zákazníckych segmentov v celom zákazníckom cycle
- vyhľadávanie nových biznis príležitostí v zákazníckych segmentoch
- definovanie roadmapy segmentových aktivít pre penetráciu FMC alebo ďalších produktov
- definovanie finančných dopadov plánovaných aj uskutočnených aktivít v kontexte s plánmi
- zodpovednosť za implementáciu a exekúciu stratégie do všetkých zložiek marketingového mixu
- zodpovednosť za naplnenie cieľov a odpočet aktivít na board úrovni


Ponúkaný plat (základná mzda):
2000 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 2000 eur brutto + 15 % ročný bonus
Termín nástupu do práce:
asap
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
Schopnosti a zručnosti, bez ktorých sa na tejto pozícii nezaobídeš:
- schopnosť tvoriť z dát informácie a biznis závery
- schopnosť definovať stratégiu produktov v kontexte trhu a firemnej vízie
- vedieť analyticky ale aj kvalitatívne podložiť svoju argumentáciu
- analytické aj syntetické myslenie, argumentačná zručnosť
- schopnosť diskutovať a prezentovať v angličtine
- skúsenosť v oblasti segmentového manažmentu min.2 roky