Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Pre nášho klienta hľadáme kandidáta na pozíciu Referent obchodu. Nenáročná administratívna práca vhodná pre technicky orientovanú osobnosť. Miesto výkonu práce: Trenčín Pracovná náplň: -Vykonávanie obchodnej činnosti pri nákupe a predaji hutného materiálu -Komunikácia so zákazníkom -Riešenie reklamácií a nezhôd -Zodpovednosť za správne preskúmanie a riešenie dopytu a ponuky -Vystavovanie objednávok, dodacích listov a dobropisov -Spolupráca s obchodným manažérom pri výbere a hodnotení dodávateľov -Spracovanie obchodných prípadov a vedenie záznamov v systéme SAP -Vedenie skladovej evidencie – príjem, výdaj -Vybavovanie telefonických hovorov, e-mailov a pošty na dennej báze -Vytváranie faktúr
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujimavý sociálny program -13, a 14. plat - príspevok zo sociálneho fondu na regeneráciu pracovnej sily
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- SŠ vzdelanie s maturitou technického zamerania_podmienka - min. 2 roky prax v administratíve, obchode_technické prostredie - Znalosť MS Office_pokročilá úroveň - Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na úrovni obchodnej korešpondencie - Znalosť SAP_veľkou výhodou - Vodičský preukaz skupiny B - Technicky orientovaná osobnosť - Príjemné vystupovanie, analytické myslenie, otvorený, zodpovedný a komunikatívny typ - Schopnosť riešiť viac úloh súčasne, tímový hráč
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)