Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
ČSOB

Riaditeľ/-ka pobočky ČSOB banky Sereď

Československá obchodná banka, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Trnava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


*riadiť a organizovať činnosti zamestnancov pobočky v oblasti predaja a servisu produktov a služieb banky pre retailovú (súkromnú) klientelu vrátane poradenstva
*zodpovednosť za riadenie ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, plánovania pracovnej doby zamestnancov, ich kontrolu, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a hodnotenie zamestnancov
*rozvíjať a vytvárať vzťahy so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi banky v súlade s obchodnou politikou a stratégiou banky. Riešiť nadštandardné požiadavky klientov, sťažnosti a reklamácie.
*zaisťovať poradenstvo a konzultačnú činnosť k produktom a službám poskytovaných bankou, finančnou skupinou ČSOB a ostatnými finančnými skupinami a zodpovedať za odbornú kvalitu tejto činnosti
*zaisťovať aktívne riadenie predaja a predajného tímu v spádovej oblasti. Schvaľovať obchodné prípady v rámci delegovanej právomoci. Rozdeľovať obchodný plán na jednotlivých pracovníkov.
*zodpovedať za proces riadenia úverového rizika a kvalitu úverového rizika vo zverenej oblasti
*spoluvytvárať image banky vo zverenom území. Podieľať sa aktívne na plánovaní, príprave a realizácii regionálnych a lokálnych marketingových kampaniach
*zodpovednosť za plnenie schváleného


Upresnenie platových podmienok

od 1500 € brutto

Benefity a ďalšie výhody


základná mzda od 1 500 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-IK


Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Všeobecne požadované znalosti


*Vysokoškolské vzdelanie
*min. 2 roky praxe v riadení pobočky v bankovníctve, resp. v riadení obchodného tímu
*riadiace a organizačné schopnosti, schopnosť tímovej spolupráce
*osobnosť s obchodníckym duchom orientovaná na dosahovanie cieľov
*Skúsenosti s akvizičnou činnosťou a prácou s podnikateľskou klientelou
*aktívny a samostatný prístup k riešeniu úloh
*profesionálne vystupovanie, komunikačné, prezentačné a predajné schopnosti
*znalosť AJ výhodou


Vhodné pre absolventov

Nie

Vhodné pre absolventov

Nie