Asistent/-ka riaditeľa

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Tempo Kondela s.r.o.
    Závodná 459,
    02743 Nižná
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    728 EUR
    + osobné ohodnotenie podľa skúsenosti a praxe

    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– zabezpečuje činnosti podľa potrieb vedenia spoločnosti (v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami)
– spolupracuje pri organizovaní pracovných stretnutí, tvorbe záznamov, zápisov z jednotlivých porád a tvorbe interných dokumentov
– pripravuje materiály a podklady k poradám a pracovným stretnutiam GR
– participuje na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy
– komplexná pracovná asistencia generálnemu riaditeľovi
– vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
– organizačné zabezpečenie domácich a zahraničných služobných ciest
– spolupráca s internými oddeleniami
- samostatné vybavovanie ďalších pracovných úloh podľa pokynov generálneho riaditeľa

Zamestnanecké výhody, benefity:
– možnosť realizácie a práca na zaujímavých projektoch
– zaškolenie a následné vzdelávanie
– priateľský, mladý kolektív
– zamestnanecké zľavy - zvýhodnený nákup nábytku a bytových doplnkov
– firemné spoločenské akcie
– zaujímavé finančné ohodnotenie závislé od predošlej praxe a konkrétnych zručnosti
– koncoročné odmeny a priebežné prehodnocovanie mzdového ohodnotenia
– možnosť príspevku zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
– Stravné lístky
– Prémie, odmeny
– Vernostná odmena za odpracované roky
– Stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti
- Príspevok zamestnávateľa na rekreáciu

Informácie o výberovom konaní

Prečo pracovať pre nás:
- Práca v spoločnosti, kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
- Príjemné pracovné prostredie
- Odborné a osobnostné vzdelávanie
- Možnosť osobne aj odborne rásť
- Firemné akcie
- Ďalšie benefity
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate kvalifikačné predpoklady, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Budeme radi, ak pripojíte aj referencie.
- Uchádzačov prosíme, aby v zaslanej žiadosti uvádzali súhlas so spracovaním osobných údajov, bez tohto súhlasu nebude možné Vašu žiadosť o zamestnanie ďalej spracovávať.
- Dovoľujeme si Vás informovať, že odpovedať budeme len uchádzačom, ktorí postúpia do užšieho výberu, resp. budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:
ekonomické/právne

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz:
B

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícií
– znalosti z MO (Excel, Word, Outlook) - pokročilá úroveň
– Anglický jazyk B2 - komunikatívna úroveň
– vodičský preukaz B
– profesionálne, príjemné a kultivované vystupovanie, znalosť spoločenského a biznis protokolu
– samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť
- zodpovednosť
- precíznosť (presnosť)
- komunikatívnosť
- asertivita
- organizačné schopnosti

Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky sa rozvíjajúca obchodná spoločnosť zaoberajúca sa maloobchodným a veľkoobchodným predajom nábytku a bytových doplnkov v SR, ČR a Maďarsku, s moderným a súčasným spôsobom fungovania, prostredníctvom kamenných predajní, e-shopu.

Počet zamestnancov:
250-499 zamestnancov

Kontakt:
Kontaktná osoba: Darina Trstenská
Tel.: +421 435 507 696
E-mail: email

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Slovenský jazyk
  • Vodičský preukaz:
    B