Manažér prípravy zákazníckych riešení

18.08.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- riadiť činnosť tímu prípravy zákazníckych riešení
- zodpovedať za prípravu a odovzdanie zákazníckych riešení pre biznis zákazníkov v oblasti dátových a hlasových služieb a následne kontrolovať ich plnenie
- zabezpečovať prípravu návrhov a designov technických riešení podľa podpísaných objednávok
- zodpovedať za plánovanie a čerpanie budgetu biznis služieb a riešení vo zverenej oblasti
- poskytovať poradenstvo a konzultácie vo zverenej oblasti
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri plánovaní stratégie predaja, interných procesov, metodík a iných zmien


Ponúkaný plat (základná mzda):
1900 EUR
Upresnenie platových podmienok:
základná zložka mzdy od 1900,- € brutto + ročný bonus 15%
Iné výhody:
U nás nájdete:
- stravné poskytnuté aj počas dovolenky a PN
- 4 dni voľna navyše
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Iné znalosti:
Používateľ MS Windows
Všeobecne požadované znalosti:
Manažérske zručnosti, Orientácia na výsledok/cieľ, Flexibilita, Schop. efektívne riešiť konfliktné situácie, Rozhodovacie schopnosti, Schopnosť posudzovať mieru rizika, Schopnosť plánovať, Zákaznícka orientácia, Schopnosť tvoriť priority
Prax v oblasti riadenia ľudí:2 roky
Odborná prax (dĺžka a oblasť):4 roky vo zverenej oblasti
Outlook, MS Office - užívateľ