Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Manažér prípravy zákazníckych riešení
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- riadiť činnosť tímu prípravy zákazníckych riešení- zodpovedať za prípravu a odovzdanie zákazníckych riešení pre biznis zákazníkov v oblasti dátových a hlasových služieb a následne kontrolovať ich plnenie
- zabezpečovať prípravu návrhov a designov technických riešení podľa podpísaných objednávok
- zodpovedať za plánovanie a čerpanie budgetu biznis služieb a riešení vo zverenej oblasti
- poskytovať poradenstvo a konzultácie vo zverenej oblasti
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri plánovaní stratégie predaja, interných procesov, metodík a iných zmien
Ponúkaný plat
1900 EURUpresnenie platových podmienok
základná zložka mzdy od 1900,- € brutto + ročný bonus 15%Benefity a ďalšie výhody
U nás nájdete:- stravné poskytnuté aj počas dovolenky a PN
- 4 dni voľna navyše
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Iné znalosti
Používateľ MS WindowsVšeobecne požadované znalosti
Manažérske zručnosti, Orientácia na výsledok/cieľ, Flexibilita, Schop. efektívne riešiť konfliktné situácie, Rozhodovacie schopnosti, Schopnosť posudzovať mieru rizika, Schopnosť plánovať, Zákaznícka orientácia, Schopnosť tvoriť priorityPrax v oblasti riadenia ľudí:2 roky
Odborná prax (dĺžka a oblasť):4 roky vo zverenej oblasti
Outlook, MS Office - užívateľ
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom