Referent klientskeho centra

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Miestny úrad Mestkej časti Bratislava - Lamač
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    900 EUR
    - stravovacie poukážky v hodnote 4,50 EUR
    - 37,5 hod. týždenný pracovný čas
    - 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

- plní úlohy podateľne, prijíma a eviduje došlú a odoslanú poštu, prepája telefonické hovory
- poskytuje osobne i telefonicky základné informácie o pôsobnosti úradu, vydáva príslušné žiadosti a formuláre potrebné k vybaveniu žiadostí, poskytuje orientáciu klientom v problematike
- vedie pokladničnú agendu, zabezpečuje spracovanie hotovostných finančných prostriedkov, vykonáva pokladničné operácie zodpovedá za úplnosť pokladničných dokladov
- vykonáva činnosti spojené s overovaním podpisov a listín
- komplexne zabezpečuje a vybavuje ucelenú odbornú agendu a plní úlohy súvisiace s preneseným výkonom štátnej správy na úseku hlásenia a evidencie pobytu obyvateľov
- vykonáva komplexné zabezpečenie administratívnej agendy vzťahujúcej sa na ohlasovňu pobytu obyvateľov
- zabezpečuje a spolupracuje podľa príslušných právnych predpisov na agende volieb
- zúčastňuje sa na príprave a vykonaní sčítania obyvateľov, domov a bytov

Informácie pre uchádzača:

Osobnostné predpoklady
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- pozitívny klientsky orientovaný prístup, empatia
- schopnosť improvizácie a rýchleho rozhodovania v stresových situáciách
- tímový hráč so zmyslom pre dôslednosť a zodpovednosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou