REPREZENTANT PREDAJA A SERVISU V ONLINE TÍME

22.08.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia

Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.
Niekedy sú naše dni náročné a j predajné plány nám dajú zabrať. Avšak vždy sa vieme spoľahnúť na pomoc šéfa i tímu a výsledok nášho predajného úsilia radi vidíme každý mesiac na výplatnej páske.

Čomu sa budete venovať?
Zákazníci sa na nás obracajú online. Píšu na chat, nechávajú odkazy na našej webovej stránke, že chcú byť kontaktovaní. A my im odpovedáme, kontaktujeme ich, aby sme im:

• odpovedali na ich otázky ohľadom našich služieb

• pomohli vybrať najvhodnejšie paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky

• aktívne ponúkli služby Telekomu, ktoré ešte nemajú

Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s našou dostupnosťou, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.

Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.


Ponúkaný plat (základná mzda):
1 EUR
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
Koho hľadáme?
Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý zvláda zákazníkov s úsmevom. Na pohovore nás bude zaujímať…
• ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
• aký je váš vzťah predaju
• aj ako zvládate stresové situácie

- skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané

- užívateľská znalosť MS Office