Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.3.2019
Informácie o pracovnom mieste
• príjimanie a evidovanie objednávok z eShopov
• zákaznícka podpora - e-mailová, online chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi
• poskytovanie všeobecných informácií o produktoch, riešenie reklamácií
• komunikácia s dodávateľmi – objednávanie tovaru
• príprava adries pre kuriérsku spoločnosť, označovanie produktov na odoslanie k zákaznikovi a fyzická manipulácia s objednaným tovarom ( 1 x v týždni 3-5 h)
• kontrola správnosti vystavených dokladov, sumarizácia, triedenie a zakladanie účtovných dokladov.
• administratívne činnosti a reporting na základe požiadaviek nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v rozvíjajúcej sa spoločnosti a v progresívnom odvetví internetového predaja,
- rôznorodosť práce,
- podpora osobného a profesionálneho rozvoja.
Všeobecne požadované znalosti:
Preferujeme kandidáta s praxou v oblasti predaja. Schopnosť samostatne sa rozhodovať a riešiť úlohy, spoľahlivosť a prehľad v práci, logické myslenie, sebakontrola, praktickosť, dobrý slovný a písomný prejav, technická gramotnosť. Práca s iOS - MAC.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Český jazyk
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word, Strojopis