Koordinátor predaja v eShope

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

• príjimanie a evidovanie objednávok z eShopov
• zákaznícka podpora - e-mailová, online chatová a telefonická komunikácia so zákazníkmi
• poskytovanie všeobecných informácií o produktoch, riešenie reklamácií
• komunikácia s dodávateľmi – objednávanie tovaru
• príprava adries pre kuriérsku spoločnosť, označovanie produktov na odoslanie k zákaznikovi a fyzická manipulácia s objednaným tovarom ( 1 x v týždni 3-5 h)
• kontrola správnosti vystavených dokladov, sumarizácia, triedenie a zakladanie účtovných dokladov.
• administratívne činnosti a reporting na základe požiadaviek nadriadeného

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v rozvíjajúcej sa spoločnosti a v progresívnom odvetví internetového predaja,
- rôznorodosť práce,
- podpora osobného a profesionálneho rozvoja.

Všeobecne požadované znalosti:

Preferujeme kandidáta s praxou v oblasti predaja. Schopnosť samostatne sa rozhodovať a riešiť úlohy, spoľahlivosť a prehľad v práci, logické myslenie, sebakontrola, praktickosť, dobrý slovný a písomný prejav, technická gramotnosť. Práca s iOS - MAC.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
    Český jazyk
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word, Strojopis