Administratívny pracovník s anglickým jazykom / Korekturista

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Registrácia klientov v internej databáze spoločnosti
- Dopĺňanie informácii do interného systému
- Aktualizácia databázy
- Vyhľadávanie nových klientov a kontaktných údajov na webe
- Práca s interným informačným systémom
- Práca s PC

Viac info o ponuke:
https://atena.sk/sk/offer/SK11102

JOB VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=4Cs2nepY8Ts&list=PL_uouUFEO77P-v_xdIoQav0xubfHr0gHS&index=4

Benefity a ďalšie výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou Gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis na email v slovenskom jazyku a motivačný list v anglickom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Kontaktovať nás môžete telefonicky na bezplatnej infolinke 0800 221 222.

Všeobecne požadované znalosti:

- Znalosť anglického jazyka slovom a písmom, ovládanie gramatickej a štylistickej stránky jazyka (úroveň C1)
- Príjemné a seriózne vystupovanie
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový hráč
- Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
- Komunikatívnosť a empatia
- Vodičský preukaz sk. B

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word