Hlavný účtovník v personálnej agentúre v Banskej Bystrici s bezplatným ubytovaním

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme pre našu personálnu agentúru hlavného účtovníka, ktorého hlavou náplňou práce bude:

- zodpovednosť za vedenie účtovníctva a nastavenie procesov
- zodpovednosť za inventarizáciu účtov
- zodpovednosť za podklady potrebné k auditu, rozdelenie výsledku hospodárenia, tvorba - zákonného rezervného fondu
- zostavenie a zaslanie štvrťročných výkazov bankám
- mesačná kontrola zaúčtovania miezd
- zodpovednosť za kompletizáciu a podanie daňového priznania k DPH a prepočet koeficientu pre pomerné odpočítanie DPH
- zodpovednosť za kompletizáciu a podanie daňového priznania dane z príjmu, dane z motorových vozidiel, dane z nehnuteľnosti
- komunikácia s daňovým poradcom, audítorom, daňovým úradom a inými orgánmi štátnej správy

Viac informácií:
https://atena.org/sk/offer/sk10482

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=G6CPfST_7Og

Benefity a ďalšie výhody:

- Žiadne nadčasy, nakoľko pracovné činnosti sú rozdelené medzi kolegov
- Flexibilná pracovná doba
- Bezplatné ubytovanie v centre mesta v novozrekonštruovaných a plne zariadených bytoch
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra - môžete si pozrieť video cez nasledujúci link:
https://www.youtube.com/watch?v=G6CPfST_7Og
- Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
- Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
- Maximálna podpora nášho pracovného tímu
- Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
- Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
- Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
- Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis spolu s motivačným listom na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadujeme pracovné skúsenosti na pozícii účtovník v poslednom období
Zodpovednosť, spoľahlivosť, ochota pracovať, precíznosť, trpezlivosť, analytické myslenie
Znalosť účtovného programu SOFTIP Profit výhodou

Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - pokročilá úroveň
Pokladňa - pokročilá úroveň
Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy - pokročilá úroveň
Microsoft Excel - pokročilá úroveň

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Slovenský jazyk

Iné znalosti:

Fakturácia, Podvojné účtovníctvo