Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Ponúkame nenáročnú administratívnu prácu na 16 hodín týždenne, PONDELOK-ŠTVRTOK ( 4 hod. denne). Práca je vhodná aj pre absolventa alebo mamičku na materskej dovolenke. Miesto výkonu práce: Trenčín Pracovná náplň: -vykonávanie administratívnej činnosti spojenej s pridelenou agendou -práca v informačnom (ekonomickom) systéme spoločnosti -príprava cenových ponúk -vytváranie faktúr, výpomoc a príprava podkladov pre účtovné oddelenie -zakladanie dokumentov – archivácia -vypracovanie cenovej kalkulácie práce a výrobkov spoločnosti -príprava podkladov na prezentáciu alebo obchodné stretnutie -komunikácia so zákazníkmi a dealerskou sieťou -aktívne obvolanie zákazníkov na základe vopred určeného zoznamu a dohodnutie stretnutia pre obchodného zástupcu -aktívna práca s PC -kooperácia s dodávateľmi logistických služieb -vybavovanie telefonických hovorov, e-mailov a pošty na dennej báze
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- Min. SŠ vzdelanie s maturitou / ideálne technického alebo stavebného zamerania - Vodičský preukaz - aktívny vodič - Technicky orientovaná osobnosť - Prax v administratíve, obchode, marketingu, prípadne v podobnom prostredí vítaná - Znalosť MS Office (Excel - pokročilá úroveň) - Príjemné vystupovanie, analytické myslenie, otvorený, zodpovedný a komunikatívny typ - Schopnosť riešiť viac úloh súčasne, tímový hráč
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
-
Vhodné pre absolventov:Áno