custom-banner

Manažér inžinierov kvality pre zákaznícky servis (Ref. č.: 2-30-32066/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Máte skúsenosti s vedením tímu profesionálov? Pracovali ste v oblasti kvality v automobilovom priemysle a radi by ste uplatnili svoje schopnosti a skúsenosti na leaderskej pozícii? Pre nášho klienta, úspešnú medzinárodnú spoločnosť hľadáme Manažéra inžinierov kvality pre zákaznícky servis! Vašou náplňou práce bude: - Riadenie a koordinácia inžinierov kvality pre zákaznícky servis - Zabezpečenie celkovej starostlivosti o zákazníkov z hľadiska kvality - Monitoring a kontrola nákladového strediska - Plánovanie a implementácia definovaných IMS cieľov pre vlastné business procesy. - Definovanie opatrení v prípade odchýlok v pláne v súlade so špecifikáciami IMS - Plnenie cieľov stanovených pre tím QAC z hľadiska nákladov, termínov a kvality

Benefity a ďalšie výhody:

- 13. plat - príspevok na dochádzanie - cafeteria systém benefitov

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria: - skúsenosti s riadením zvereného tímu - NUTNÁ znalosť anglického jazyka slovom aj písmom, úroveň min. B2 - skúsenosť z oblasti automotive podmienkou - znalosť nástrojov kvality, 8D, 5Why, Ishikawa diagramy, Kaizen

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)