IT Digital Senior Manager

20.08.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Do nášho česko-slovenského IT tímu hľadáme skúseného lídra, ktorý bude riadiť špecialistov v oblasti prevádzky aplikácií kontaktného centra, vývoja a správy portálu a webových aplikácií. Ak máte rád nové výzvy, dokážete efektívne viesť a motivovať tím, láka vás náročná a dynamická práca pre úspešnú spoločnosť a ste otvorený cestovaniu do Prahy, neváhajte nám poslať Váš životopis.
Vašimi hlavnými úlohami bude:
- riadiť činnosti a zamestnancov zvereného tímu na slovenskom a českom trhu,
- zodpovedať za dizajn, vývoj, prevádzku a IT štúdie realizovateľnosti, E2E integráciu, konfiguráciu, testovanie a zmeny E-biznis zákazníckych procesov, systémov a aplikácií,
- zodpovedať za realizáciu komplexných SW riešení v oblasti E-biznis,
- zodpovedať za riešenie incidentov na L2 a L3 úrovni,
- zodpovedať za prípravu a realizáciu projektov v oblasti Digitálnych riešení pre interných a externých zákazníkov
- zodpovedať za technické špecifikácie založené na IT/Network architektúre, biznis špecifikáciách a požiadavkách,
- zodpovedať za inovácie, optimalizáciu a zlepšovanie IT biznis procesov,
- zodpovedať za riadenie a plánovanie rozpočtu pre zver.oblasť.


Ponúkaný plat (základná mzda):
4300 EUR
Iné výhody:
Získate prácu ktorá Vás bude skutočne baviť v medzinárodnej spoločnosti formujúcej technologické trendy a inovácie. Nájdete u nás väčšie výzvy, prácu na unikátnych projektoch a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti. Spoznáte priateľskú pracovnú atmosféru, skvelých kolegov a kvalitných manažérov.

Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet
a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce:
1.3.2019
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
- prirodzený líder s reprezentatívnym vystupovaním a pozitívnou energiou, ktorý dokáže motivovať ľudí
- rozhodná osobnosť, ktorá dokáže prevziať zodpovednosť
- schopnosť prioritizovať, výborný time-management
- výborné komunikačné, negociačné a prezentačné zručnosti
- analytické a strategické myslenie
- min. 6 rokov praxe v danej IT oblasti
- min. 4 roky skúseností s riadením tímu
- ochota cestovať do ČR


Microsoft Office pokročilý

Vodičský preukaz:
Skupina: B