custom-banner

Nepracuj len ako recepčná, ale maj na starosti aj agendu zákazníckeho servisu (Ref. č.: 4-26-31856/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Baví Ťa práca recepčnej, ale chcel/a by si popri tom riešiť aj zákaznícky servis? V prípade, že áno, máme pre Teba pozíciu v medzinárodnej kozmetickej spoločnosti. Tvoja náplň práce bude rozdelená do 3 častí: 1. Zodpovednosť za Zákaznícky servis - Data Entry & Support - procesovanie zmluv, objednávok, faktúr - komunikácia so skladom - riešenie otázok/podnetov/nezrovnalostí s odberateľmi - aktívna podpora predaja - reporting 2. Administratíva zákazníckeho servisu - evidencia, zakladanie a triedenie dokumentov, prehľadov, výstupov zo systému - aktívna spolupráca na projektoch súvisiacich so zákazníckym servisom - zodpovednosť za správnosť údajov v interných dokumentoch - administratívna podpora pre nadriadeného 3. Recepcia - zabezpečenie plynulého chodu recepcie - zodpovednosť za vstupné priestory pobočky - prepájanie telefonátov - objednávanie tovaru a následné osobné preberanie tovaru - spracovávanie došlej a vyšlej pošty a následná evidencia Nástup: ideálne ASAP, najneskorší termín nástupu - 1.3.2019 Kontrakt: doba určitá na 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka širokú škálu benefitov: - Prispevok na multisport kartu - 5 dni extra dovolenky navyse - 5 dni Sick Days - Prispevok na DDS a MHD - a mnoho iných benefitov

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Určite pošli svoje CV, ak máš: - min. SŠ s maturitou (ekonomické zameranie výhodou) - min. 1 rok skúseností na podobnej pozícii na recepcii/zákazníckeho servisu/administratívy - skúsenosti v oblasti fakturácie a základy účtovníctva výhodou - výborné komunikačné zručnosti - tímového ducha - pro-zákaznícku orientáciu - nasadenie a iniciatívu - zmysel pre detail, dôslednosť - odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať napäté situácie so zákazníkom

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno