Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
* Hlavnou úlohou Regional Service Manager-a je zodpovednosť za vzťahy medzi regionálnym SSC, ako sú definované v rámci dohodnutých dohôd o úrovni služieb.
* Budete pôsobiť ako prvý eskalačný bod pre prípadné problémy spojené s poskytovaním služieb, ktoré nespĺňajú stanovené ciele uvedené v zmluve o úrovni služieb a budete sa zameriavať na zvyšovanie efektivity a kvality procesov.
* Budete okrem iného zodpovedný za implementáciu spoločných metodík riadenia služieb (zmluvy, SLA, KPI / reverzné KPI, PPI, sledovanie výkonnosti, metodika kvality služieb)
Všeobecne požadované znalosti:
- Predchádzajúce skúseností v Shared Service Center (SSC), znalosť procesov
- Minimálne 3+ roky skúseností práce s modelmi oceňovania produktov a návratnosťou nákladov
- Požadované: Skúsenosti s riadením procesov vrátane schopnosti aplikovať, posúdiť a interpretovať metriky procesov
- Požadované: Dobré znalosti účtovných procesov v SSC
- Pracovné skúsenosti v oblasti výroby výrobkov (Business to Customer)
- Skúsenosti s programami kvality / zlepšovaním procesov
- Skúsenosti s prieskumom zákazníkov (nastavenie, vykonávanie, analýza údajov a podávanie správ)
- Skúsenosti s vedením
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vodičský preukaz:B