Regional Service Manager (Ref. č.: PR/021017)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

* Hlavnou úlohou Regional Service Manager-a je zodpovednosť za vzťahy medzi regionálnym SSC, ako sú definované v rámci dohodnutých dohôd o úrovni služieb.
* Budete pôsobiť ako prvý eskalačný bod pre prípadné problémy spojené s poskytovaním služieb, ktoré nespĺňajú stanovené ciele uvedené v zmluve o úrovni služieb a budete sa zameriavať na zvyšovanie efektivity a kvality procesov.
* Budete okrem iného zodpovedný za implementáciu spoločných metodík riadenia služieb (zmluvy, SLA, KPI / reverzné KPI, PPI, sledovanie výkonnosti, metodika kvality služieb)

Všeobecne požadované znalosti:

- Predchádzajúce skúseností v Shared Service Center (SSC), znalosť procesov
- Minimálne 3+ roky skúseností práce s modelmi oceňovania produktov a návratnosťou nákladov
- Požadované: Skúsenosti s riadením procesov vrátane schopnosti aplikovať, posúdiť a interpretovať metriky procesov
- Požadované: Dobré znalosti účtovných procesov v SSC
- Pracovné skúsenosti v oblasti výroby výrobkov (Business to Customer)
- Skúsenosti s programami kvality / zlepšovaním procesov
- Skúsenosti s prieskumom zákazníkov (nastavenie, vykonávanie, analýza údajov a podávanie správ)
- Skúsenosti s vedením

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B