Klientsko - administratívny pracovník Lucia Murínová - Brokeria

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Asistenčné a podporné práce pri riešení a získavaní klientov: práca s PC, práca s klientskou databázou, vybavovanie telefonátov,príprava klientských zložiek, administratíva, archivácia dokumentov.....Na začiatku človek spolupracuje so svojim nadriadeným.
Možnosť vypracovať sa na vyššiu pracovnú pozíciu. Sme nová spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančného sektora. Do svojho tímu hľadáme ambicióznych ľudí, ktorí budú mať jedinečnú možnosť podieľať sa hneď od začiatku na tvorbe procesov a budovaní značky na trhu. Naším cieľom je vybudovať silný a stabilný tím ľudí s chuťou pracovať a učiť sa nové veci.

Benefity a ďalšie výhody:

Flexibilný pracovný čas, vhodný aj pre študentov VŠ, neobmedzený príjem, mladý dynamický kolektív.
Brokeria, a.s. je spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančného sektora. Do svojho tímu hľadáme ambicióznych ľudí, ktorí budú mať jedinečnú možnosť podieľať sa hneď od začiatku na tvorbe procesov a budovaní značky na trhu. Naším cieľom je vybudovať silný a stabilný tím ľudí s chuťou pracovať a učiť sa nové veci.
Firma sa zaoberá sprostredkovateľskou činnosťou na finančnom trhu, poskytovaním auditom zrealizovaných produktov.
Registrácia v NBS cez SFA: Brokeria , a.s.

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala prosíme o zasielanie životopisov v elektronickej forme na adresu: email a uveďte aj Váš telefonický kontakt.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o prejavený záujem. Údaje, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno