Asistentka riaditeľa personálnej agentúry

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Spoločnosť ATENA hľadá do interného stavu asistentku riaditeľa, ktorej náplňou práce bude:
- Komplexná asistencia riaditeľovi spoločnosti
- Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
- Organizovanie obchodných a osobných stretnutí
- Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov
- Absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- Zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií
- Telefonická komunikácia s obchodnými partnermi, zamestnancami spoločnosti a klientmi
- Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní

Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/SK2532

Benefity a ďalšie výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou Gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis na email Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Kontaktovať nás môžete telefonicky na bezplatnej infolinke 0800 221 222

Všeobecne požadované znalosti:

Jazykové znalosti:
- Znalosť nemeckého a anglického jazyka slovom a písmom, ovládanie gramatickej a štylistickej stránky oboch jazykov je podmienkou pre prijatie
Osobnostné vlastnosti a zručnosti:
- Príjemné a seriózne vystupovanie
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový hráč
- Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
- Komunikatívnosť a empatia

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
    Nemecký jazyk (pokročilý - C1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word