Senior špecialista procesov a kvality

18.03.2019 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
PROCESNÝ DESIGN, PROCESNÁ ANALÝZA:
Samostatne viesť a participovať ako interný procesný konzultant, na rôznych celofiremných procesných projektoch zameraných na optimalizáciu a zefektívňovanie makro (biznis) a operatívnych procesov a pracovných postupov
- Pripravovať návrhy, prezentovať a realizovať procesné zlepšenia vrátane organizačných a systémových zmien ak je nevyhnutné
- Spolupracovať s manažmentom dotknutých divízií pri návrhoch a realizácii projektových zámerov

PROCESNÉ RIADENIE:
Spoluzodpovedať za vytváranie konceptu a princípov procesného riadenia (zavádzanie nových procesov, podpora procesných vlastníkov a procesných manažérov),
- Podporovať zavádzanie procesného manažmentu v ST a T-Mobile CZ a rozvoja procesného povedomia
- Vypracovávať pokročilé analýzy súboru kvalitatívnych a výkonnostných ukazovateľov
- participovať pri spravovaní procesného modelu a metodiky BPM
- Komunikovať a spolupracovať so sesterskými firmami v rámci DTAG skupiny v oblasti iniciatív BPM a kvality
Participovať pri ISO auditoch – pripraviť procesnú dokumentáciu a jej prípadnú aktualizáciu, v prípade potreby manažovať aktivity vedúce k odstráneniu ISO auditov


AUTOMATIZÁCIA PROCESOV:
- Pripravovať podklady pre komplexnejšie riešenia / návrhy automatizácie firemných procesov na platforme SharePoint resp. iných

Poznámka: pozícia je na zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky

Ponúkaný plat (základná mzda):
1300 EUR
Termín nástupu do práce:
dohodou
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
: samostatnosť, kreativita , iniciatívnosť
: abstraktné , analytické myslenie, dôslednosť, flexibilita, klientská orientácia, riadenie zmien
: schopnosť vidieť súvislosti,
: organizačné a koordinačné schopnosti
: lojalita, ochota pracovať so zvýšeným nasadením, orientácia na detail

: min. 3-ročná skúsenosť a znalosť tvorby biznis procesov metód a plánovania postupov, znalosť organizácie procesov a informačných väzieb v podniku
: skúsenosti s projektovým riadením
: skúsenosti s prácou v cross funkčnom prostredí, vedenie cross funkčných teamov
: iné facilitačné schopnosti = identifikovanie business požiadaviek a navrhovanie riešení

: aktívna znalosť práce so MS Share Pointom vedieť vytvárať/editovať dokumenty, aktívna znalosť vytvárania procesných Workflows vítaná, MS Office