Správa bytového a nebytového fondu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1050 EUR
    nástupný plat je uvedený brutto. po pol roku možnosť zvýšenia v závislosti od šikovnosti a samostatnosti pracovníka.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 3.1.2019

Informácie o pracovnom mieste

- pravidelné obhliadky bytových domov
- zabezpečenie všetkých revízií v zmysle zákonov a platných právnych predpisov a odstránenie závad vyplývajúcich z revíznych správ a ich evidencia
- zabezpečenie opráv havarijných stavov
- zabezpečenie bežnej údržby
- zabezpečenie cenových ponúk na vopred plánované práce v bytovom dome
- výber dodávateľa na plánované práce v bytovom dome
- objednávanie tovarov a služieb
- zabezpečovanie odstránenia reklamácií v bytovom dome
- v spolupráci so zástupcami vlastníkov schvaľovanie faktúr platených z FUaO a ich úhrada
- v prípade krádeže alebo vandalizmu spolupráca s políciou a poisťovňou
- minimálne 1x za rok zvolanie a účasť na schôdzi vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- zabezpečenie zverejnenia zápisnice zo schôdze vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- zabezpečenie plnenia úloh vyplývajúcich zo schôdze vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- spracovanie plánu opráv na nasledujúci kalendárny rok
- komunikácia so zástupcami vlastníkov ohľadne technického stavu bytového domu
- informovanie vlastníkov o dôležitých činnostiach, ktoré sa na bytovom dome budú vykonávať
- informovanie vlastníkov o plánovaných odstávkach
- príprava podkladov na písomné hlasovanie, dohľad nad priebehom a informovanie vlastníkov o výsledku písomného hlasovania
- vedenie bežnej agendy bytového domu
- príprava návrhu zmluvy na prenájom nebytového / spoločného priestoru v bytovom dome, zmlúv o dielo
- odpovedanie na korešpondenciu, resp. telefonické dotazy, riešenie sťažností a problémov vlastníkov
- komunikácia s úradmi ohľadne otázok technického charakteru

Benefity a ďalšie výhody:

firemný automobil aj na súkromné účely, CCS karta na tankovanie pohonných hmôt (100 €/mesiac), firemný mobilný telefón

Informácie pre uchádzača:

Hľadáme dvoch technikov - správcov, jeden s nástupom od januára 2019, druhý od marca 2019.

Všeobecne požadované znalosti:

práca v programe ANASOFT (mierne pokročilý), znalosť bytovej problematiky, znalosť príslušných zákonov a vyhlášok, ktorými sa správca pri výkone svojej činnosti musí riadiť, prax v odbore min. 2 roky, flexibility, samostatnosť, pracovitosť.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Používateľ MS Windows, Strojopis