Špecialista zákazníckej podpory (IT)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Vajnorska 100/a, Polus Tower I, 4.p
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    900 EUR
    TPP: 900 - 1200 € + 4x Ročne kvartálne bonusy. Možnosť pracovať na živnosť.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 17.12.2018

Informácie o pracovnom mieste

LiveAgent rastie každý týždeň o 2% a s narastajúcim počtom zákazníkov sa zvyšuje aj potreba pre kvalitný support. Naše produkty používa 25 miliónov koncových užívateľov po celom svete a medzi našich zákazníkov patria spoločnosti ako Airbus, O2, Huawei, Forbes, Pelikan či Martinus.

Pomoc a podpora zákazníkom je u nás kladená na prvé miesto, a preto hľadáme niekoho, kto chápe, aké dôležité je prekonať očakávania klienta. Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty (LiveAgent a Post Affiliate Pro). Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov.
Ak vieš iný cudzí jazyk okrem angličtiny, budeš mať obrovskú výhodu.

Benefity a ďalšie výhody:

Lyžovačky, cyklotúry, kiting a iné outdoor akcie. Možnosť zdokonalenia Angličtiny a IT skillov. Grilovačky, teambuildingy (KHL hokej, lasertag, splavy, curling...)
Firemné tričká a dresy. Home Office. Multisport karta.

Informácie pre uchádzača:

Pošli svoje CV v PDF a pár inoformácií o sebe, ideálne v angličtine.

Všeobecne požadované znalosti:

Pozícia je vhodná pre kohokoľvek, kto rozumie rovnici Spokojný zákazník = najlepší marketing. Prehlad v IT, online technológie, základy HTML su výhodou, ale nie nevyhnutnosťou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno