Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 15.1.2019
Informácie o pracovnom mieste
- zaistenie komplexného servisu činností pre primátora mesta
- organizovanie pracovného programu, porád a zahraničných pracovných ciest primátora
- koordinácia a organizovanie chodu kancelárie primátora
Informácie pre uchádzača:
doklady potrebné priložiť k žiadosti o prijatie do zamestnania:
1, kópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní
2, výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
3, potvrdenie od lekára o zdravotnej spôsobilosti na výkon práce asistentky primátora
4, čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony
5, štruktúrovaný profesijný životopis
Vyššie uvedené doklady je uchádzač povinný predložiť spolu so žiadosťou o prijatí do zamestnania a tel. kontaktom na seba v termíne do 21.12.2018 do podateľne Mestského úradu Brezno alebo poštou na adresu Mesto Brezno, Nám. gen. M. R. Štefánika 1, 977 01 Brezno
Všeobecne požadované znalosti:
- prax 3 roky v oblasti sekretárskych a asistenčných prác
- skúsenosti v oblasti koordinácie a organizovania chodu kancelárie vedúceho pracovníka sú výhodou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)