Pracovník zákazníckeho centra

Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
  • prijímanie prichádzajúcich telefonických hovorov od zákazníkov,
  • poskytovanie informácií o službách spoločnosti, objednávanie prepravy,
  • poskytovanie cenových ponúk,
  • sledovanie aktuálneho stavu zásielky,
  • proaktívne riešenie problémových zásielok,
  • komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti,
  • komunikácia so zahraničnými pobočkami.
Benefity a ďalšie výhody:
  • 800€/mesiac (btto)
  • výkonnostné odmeny do 120€ (za predaj a provízie)
  • odmeny za služby - 50 €/vikend
  • Q odmeny - max 15 % z úhrnu 3 brutto miezd
  • komplexné zaškolenie na pozíciu a pravidelné odborné školenia
  • príspevok na dopravu v hodnote 20€ vyplácaný kvartálne
  • darčekové poukážky v hodnote 20€ 2x do roka
  • gastrolístky plne hradené zamestnávateľom v hodnote 3,60€
  • výuka anglického jazyka priamo vo firme (plne hradené TNT)
  • jedáleň a bufet priamo v budove
  • starostlivosť o zdravie zamestnancov (pitný režim, dni zdravia priamo u nás vo firme, pravidelné lekárske prehliadky v súkromnom zdravotníckom zariadení, prednášky lekárov, očkovanie proti chrípke, vitamíny, ovocné dni...)
  • podpora zdravého životného štýlu (malé rehabilitačné/fitness centrum priamo v budove, pravidelné cvičenie pilatesu v budove, prenájom plavárne pre našich zamestnancov, MultiSport karty do rôznych športových zariadení pre zamestnancov a rodinných príslušníkov za výhodné ceny...)
  • teambuildingové aktivity, spoločenské akcie

Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
  • Microsoft Excel - základy
  • Microsoft Word - pokročilý
  • ovládanie štandardov komunikácie, príjemný a kultúrny prejav a vystupovanie
  • ústretovosť voči klientom, zodpovednosť
  • znalosť predajných zručností - vítané
  • schopnosť pracovať s rozličnými internetovými aplikáciami
  • empatia, analytické myslenie, aktívne počúvanie, presnosť
  • odolnosť voči stresu, flexibilita
všeobecný rozhľad