Pracovník Call Centra pre existujúcich zákazníkov

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

...budete zodpovedný/á za aktívnu komunikáciu s TOP klientelou spoločnosti ...budete prijímať ich objednávky, informovať ich o našich produktoch a službách, aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja, reprezentovať spoločnosť ako celok. ... budete pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Reportovať budete manažérovi call centra. Call centrum sa nachádza v prevádzke - Devínskej Novej Vsi. (Pracujeme v 8 hodinových zmenách v čase medzi 7:30 – 19:00, žiadne nočné)

Informácie pre uchádzača:

V prípade Vášho záujmu prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas: V zmysle zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v rozsahu – meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, životopis, motivačný list, fotografia pre spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o., Senecká cesta 1881, 900 28 Ivanka pri Dunaji uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej spoločnosti, prostredníctvom internetových stránok, v rámci počítačovej siete, za účelom uchádzania sa o pracovnú pozíciu. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak zanikne najneskôr po uplynutí 2 rokov odo dňa jeho udelenia, alebo v deň oznámenia/potvrdenia o ich skartovaní.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou