Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Helpdesk operátor pre B2B zákazníkov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Máš skúsenosť s prácou na Helpdesku a chuť komunikovať s biznis zákazníkmi Telekomu aj v anglickom jazyku?
    Práve hľadáme pozíciu Helpdesk operátor pre B2B zákazníkov nového kolegu.

    Čo bude tvojou náplňou práce ?
    Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu.
    Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.
    Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.
    Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.




    Ponúkaný plat

    1 EUR

    Termín nástupu do práce

    1.11.2018

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Čo od teba očakávame ?
    Komunikačné zručnosti.
    Silná zákaznícka orientácia.
    Schopnosť riešiť problémy.
    Samostatnosť.

    Pomôže ti, ak máš skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco.



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!