custom-banner

Administrátor objednávok a faktúr. (Ref. č.: 1-26-30998/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Ak ovládaš POĽSKÝ jazyk tak nepremeškaj túto príležitosť. Naučíš sa, ako správne porovnávať údaje z objednávok a tak podporíš oddelenie, ktoré pracuje v oblasti financií. Ďalším plusom, ktorý určite oceníš je práca v programe SAP a v programe Excel. Len od teba bude záležať, či zákazník dostane tovar včas a v množstve, ktoré si objednal a či sú všetky údaje v objednávkových listoch správne. Každý deň sa budeš tešiť do práce, keďže na teba budú čakať tieto aktivity: - Prekontroluješ doklady k objendávkam (faktury, objednávkové listy, upomienky) - Ak nájdeš nezrovnalosti v dátach, bude tvojou úlohou zistiť presné údaje - Ako dôležitá súčasť tímu sa uistíš, že podľa interných systémov spolupracujeme s lojalnym klientom - Vytvoríš objednávkové listy a budeš sledovať zmeny v objednávkach

Benefity a ďalšie výhody:

- 13. garantovaný plat - Flexibilný pracovný čas - Preplácanie nadčasov - Jazykové kurzy a školenia - Mnohé ďalšie

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Úspešnému kandidátovi by nemala chýbať: - Komunikatívna úroveň POĽSKÉHO JAZYKA(B2) - Ak ovládaš anglický jazyk tak to bude tvojou obrovskou výhodou - Skúsenosť v oblasti nákupu alebo fakturácie je veĺmi výtaná - Orientácia na detail - Proklientský prístup

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Poľský jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno