Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme šikovnú a dynamickú service asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o hostí a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie. Náplň práce: - Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu - Office management - Koordinácia termínov stretnutí a miestností - Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi - Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného - Prijímanie návštev a príprava občerstvenia - Telefonická podpora service manažmentu - Fakturácia v prípade potreby
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá: - Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme je MUST - Skúsenosť ako asistent/-ka (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených) - Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu - Užívateľská znalosť MS Word, Excel (LOOKUP), Outlook
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno