custom-banner

Office manager (Ref. č.: 1-26-31312/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme šikovnú a dynamickú service asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o hostí a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie. Náplň práce: - Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu - Office management - Koordinácia termínov stretnutí a miestností - Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi - Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného - Prijímanie návštev a príprava občerstvenia - Telefonická podpora service manažmentu - Fakturácia v prípade potreby

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá: - Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme je MUST - Skúsenosť ako asistent/-ka (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených) - Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu - Užívateľská znalosť MS Word, Excel (LOOKUP), Outlook

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno