Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.11.2018
Informácie o pracovnom mieste
- Zodpovedá za služby poskytované zákazníkom
- Zodpovedá za realizáciu zákaziek tuhých komunálnych odpadov v plnom rozsahu to znamená: personálne zabezpečenie, legislatívny servis, pružnosť vývozov, technický stav zariadení, triedenie odpadu
- Zodpovedá za spokojnosť zákazníkov a za prípadné legislatívne a iné nedostatky
- Navrhovanie riešení na zlepšenie poskytovaných služieb a spokojnosti zákazníkov
- Organizovanie a koordinovanie práce vodičov a závozníkov tuhého komunálneho odpadu na jednotlivých trasách
- Vyhotovenie denných záznamov /príkaz na jazdu/ pre vodičov vozidiel tuhého komunálneho odpadu na základe kalendára pre zber v obciach
- Riadi, kontroluje a vyhodnocuje prácu zamestnancov. Nedostatky okamžite rieši
- Vyhodnocuje mesačné výkony k mzdovým podkladom zamestnancov
- Kontroluje a sumarizuje dochádzku zamestnancov
- Zaeviduje všetky výkony a potrebné údaje do jázd nákladných vozidiel v systéme WIN-X,
- Evidenciu cestovných príkazov pre nákladné vozidlá
- Uzatvára všetky jazdy za daný mesiac do 2.- ého pracovného dňa nasledujúceho mesiaca
- Sledovanie a vyhodnocovanie záznamov o jazde, analyzovanie a optimalizovanie dopravných nákladov a ich znižovanie
- Kontrolu efektivity pracovného času vodičov a závozníkov pre zber komunálneho odpadu
- Analyzovanie vyťaženosti vozidiel, navrhovanie najefektívnejších trás pre vozidlá a komunikáciu s vodičmi
- Tvorbu analýz , spracovanie reportov podľa požiadaviek priameho nadriadeného
- Sledovanie, vyhodnocovanie a kontrolu GPS
Benefity a ďalšie výhody:
práca v stabilnej a dynamickej spoloč
Informácie pre uchádzača:
ďakujeme za prejavený záujem o nami inzerované pracovné miesto.
Oslovíme len vybraných kandidátov
Všeobecne požadované znalosti:
flexibilita a odolnosť voči stresu
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word