Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme šikovnú a dynamickú service asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o obchodných partnerov a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie. Náplň práce: - Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu - Zúčastňovanie sa na pravidelných interných meetingoch a príprava prezentácií pre lokálne a medzinárodné stretnutia - Zodpovednosť za pridelený sklad (výdaj oblečenia, vedenie evidencie) - Office management - Koordinácia termínov stretnutí a miestností - Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného - Prijímanie návštev a príprava občerstvenia - Telefonická podpora service manažmentu
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá: - Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme je MUST - Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie - Skúsenosť z ako ASISTENT aalebo OFFICE MANAŽER - Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu - Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno