Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Sr.manažér CRM, Billing a PC systémov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Do nášho československého tímu IT zákazníckych systémov hľadáme skúseného manažéra, ktorý bude zodpovedať za riadenie oblasti CRM, Billing a PC systémov. Ak máte skúsenosti v danej IT oblasti a dokážete efektívne viesť a motivovať tím, budeme sa tešiť na Váš životopis.

    Vašimi hlavnými úlohami bude:
    - riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru na slovenskom a českom trhu (s tým spojené cestovanie medzi SR a ČR)
    - zodpovedať za dizajn, vývoj, prevádzku, IT štúdie realizovateľnosti, E2E integráciu, konfiguráciu, testovanie a zmeny CRM, Billing a PC zákazníckych procesných systémov a aplikácií,
    - zodpovedať za realizáciu komplexných SW riešení v oblasti CRM, Billing a PC systémov,
    - zodpovedať za riešenie incidentov na L2 a L3 úrovni, technické špecifikácie založené na IT/NT architektúre a na biznis špecifikáciách a požiadavkách,
    - inovovať, optimalizovať a zlepšovať IT biznis procesy,
    - riadiť a plánovať rozpočet pre zverenú oblasť




    Ponúkaný plat

    4500 EUR

    Benefity a ďalšie výhody

    Získate prácu ktorá Vás bude skutočne baviť v medzinárodnej spoločnosti formujúcej technologické trendy a inovácie. Nájdete u nás väčšie výzvy, prácu na unikátnych projektoch a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti. Spoznáte priateľskú pracovnú atmosféru, skvelých kolegov a kvalitných manažérov. Okrem toho Vám ponúkame:
    - motivujúce platové ohodnotenie
    - služobné auto aj na súkromné účely
    - ročný finančný bonus
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu a kultúry
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Iné znalosti

    Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

    Všeobecne požadované znalosti

    Osobnosť:
    - prirodzený líder s reprezentatívnym vystupovaním a pozitívnou energiou, ktorý dokáže motivovať ľudí
    - rozhodná osobnosť, ktorá dokáže prevziať zodpovednosť
    - schopnosť prioritizovať, výborný time-management
    - výborné komunikačné, negociačné a prezentačné zručnosti
    - analytické a strategické myslenie
    Prax:
    - min. 6 rokov praxe v danej IT oblasti
    - min. 4 roky skúseností s riadením tímu
    - ochota cestovať medzi SR a ČR




    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Vodičský preukaz

    skupina: B

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!