Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Sr.manažér CRM, Billing a PC systémov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Informatika - software, Vrcholový manažment; IT konzultant, IT produktový manažér, Systémový administrátorNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nášho československého tímu IT zákazníckych systémov hľadáme skúseného manažéra, ktorý bude zodpovedať za riadenie oblasti CRM, Billing a PC systémov. Ak máte skúsenosti v danej IT oblasti a dokážete efektívne viesť a motivovať tím, budeme sa tešiť na Váš životopis.Vašimi hlavnými úlohami bude:
- riadiť činnosť a zamestnancov zvereného organizačného útvaru na slovenskom a českom trhu (s tým spojené cestovanie medzi SR a ČR)
- zodpovedať za dizajn, vývoj, prevádzku, IT štúdie realizovateľnosti, E2E integráciu, konfiguráciu, testovanie a zmeny CRM, Billing a PC zákazníckych procesných systémov a aplikácií,
- zodpovedať za realizáciu komplexných SW riešení v oblasti CRM, Billing a PC systémov,
- zodpovedať za riešenie incidentov na L2 a L3 úrovni, technické špecifikácie založené na IT/NT architektúre a na biznis špecifikáciách a požiadavkách,
- inovovať, optimalizovať a zlepšovať IT biznis procesy,
- riadiť a plánovať rozpočet pre zverenú oblasť
Ponúkaný plat
4500 EURBenefity a ďalšie výhody
Získate prácu ktorá Vás bude skutočne baviť v medzinárodnej spoločnosti formujúcej technologické trendy a inovácie. Nájdete u nás väčšie výzvy, prácu na unikátnych projektoch a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti. Spoznáte priateľskú pracovnú atmosféru, skvelých kolegov a kvalitných manažérov. Okrem toho Vám ponúkame:- motivujúce platové ohodnotenie
- služobné auto aj na súkromné účely
- ročný finančný bonus
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu a kultúry
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Iné znalosti
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft WordVšeobecne požadované znalosti
Osobnosť:- prirodzený líder s reprezentatívnym vystupovaním a pozitívnou energiou, ktorý dokáže motivovať ľudí
- rozhodná osobnosť, ktorá dokáže prevziať zodpovednosť
- schopnosť prioritizovať, výborný time-management
- výborné komunikačné, negociačné a prezentačné zručnosti
- analytické a strategické myslenie
Prax:
- min. 6 rokov praxe v danej IT oblasti
- min. 4 roky skúseností s riadením tímu
- ochota cestovať medzi SR a ČR
Vhodné pre absolventov
NieVodičský preukaz
skupina: BVodičský preukaz
skupina: BKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom