Senior účtovník v personálnej agentúre v Banskej Bystrici s bezplatným ubytovaním

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme pre našu personálnu agentúru Senior účtovníka, ktorého hlavou náplňou práce bude:
- zaúčtovanie Bankových výpisov na dennej báze
- evidencia a zaúčtovanie došlých faktúr na dennej báze
- kontrola dodávateľského saldokonta na týždennej báze
- uzavretie bankových účtov na mesačnej báze
- štatistiky na mesačnej báze
- účtovanie pokladničných dokladov a sledovanie stavu pokladnice, uzávierka pokladne mesačne
- účtovanie pokladničných dokladov súvisiacich s výplatou mzdy - WesternUnion a Eurogiro - mesačne
- vedenie knihy jázd na mesačnej báze
- generovanie prevodných príkazov a ich import do banky na týždennej báze
- overenie krytia na bankových účtoch
- kontrola podkladov a evidencie pre podanie daňového priznania k DPH, kontrolného výkazu a súhrnného výkazu a ich zostavenie a podanie
- zaúčtovanie neuplatnenej DPH
- prevzatie a zaevidovanie lekárskych poplatkov a notárskych overení
- účtovanie pravidelne sa opakujúcich interných dokladov - letenky, notárske overenia, lekárske prehliadky, cestovné príkazy nájmy, skonto, zápočty, stravné lístky, poistné, penále
- saldokonto --> centové vyrovnanie a kurzové rozdiely
- kontrola zostatkov a vyrovnania účtov 261 a 355
- odpisy a zaradenie DM
- zahraničné spoločnosti RO, HU, BG - bankové prevody a úhrady faktúr, odovzdávanie podkladov, zabezpečenie krytia
- zaúčtovanie rezerv na štvrťročnej báze
- komunikáciu s daňovým úradom a inými orgánmi štátnej správy

Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/sk10472

VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=G6CPfST_7Og

Benefity a ďalšie výhody:

Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro karty Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie pre uchádzača:

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Prosím zašlite nám Váš životopis spolu s motivačným listom na email v slovenskom jazyku. Kontaktovať telefonicky budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom.

Všeobecne požadované znalosti:

Požadujeme pracovné skúsenosti na pozícii účtovník v poslednom období
Zodpovednosť, spoľahlivosť, ochota pracovať, precíznosť, trpezlivosť, analytické myslenie
Znalosť účtovného programu SOFTIP Profit výhodou

Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - pokročilá úroveň
Pokladňa - pokročilá úroveň
Znalosť účtovnej a daňovej legislatívy - pokročilá úroveň
Microsoft Excel - pokročilá úroveň

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Slovenský jazyk

Iné znalosti:

Fakturácia, Podvojné účtovníctvo