Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
T- Asistent predaja a servisu na Call Centre
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu, predajcu aj servismena do nášho tímu kontaktného centra v Košiciach.KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Košiciach je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Magio Televízia, Internet, Áno paušály...? Sme tu preto, aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod.
Naši zamestnanci pracujú len v pracovných dňoch v 8-hodinových zmenách.
Ďakujeme, že si to dočítal(a) až sem! Vážime si to. Tešíme sa na Tvoju reakciu - zaslanie profesného životopisu.
Ponúkaný plat
1 EURTermín nástupu do práce
1.11.2018Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Všeobecne požadované znalosti
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ?1. chuť učiť sa a neustále na sebe pracovať,
2. cit pre biznis,
3. umenie načúvať klientom,
4. schopnosť spozorovať príležitosť na predaj,
5. zručnosť pracovať s počítačom a rýchlo sa naučiť pracovať v rôznych systémoch naraz,
6. iskru v očiach - nadšenie pre svoju značku, produkty a telko biznis,
7. v neposlednom rade vytrvalosť - len tak sa nenecháš odradiť neúspechom.
skúsenosti s prácou so zákazníkom výhodou
Užívateľská znalosť práce s PC
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom