Manažér - vedúci oddelenia registra

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Panónska cesta 2, Bratislava - Petržalka
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1614 EUR
    Tarifná mzda: 1 614 Eur plus pohyblivá zložka mzdy (finálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného uchádzača

    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Tvorba koncepčných, systémových riešení a metodiky v oblasti registrov verejného zdravotného poistenia (poistenci, platitelia, E formuláre a poistenci EÚ)
usmerňovanie, riadenie a kontrola práce zamestnancov odboru registra
metodické usmerňovanie, riadenie a kontrola práce zamestnancov pobočiek v oblasti registrov
spolupráca s externými inštitúciami v oblasti registrov
tvorba rozpočtu za oblasť počtu poistencov a platiteľov, iných príjmov a výnosov, vypracovanie rozpisu na pobočky vrátane vyhodnocovanie jeho plnenia
tvorba a aktualizácia interných noriem a pracovných postupov v oblasti registrov a poradenskej činnosti klientov
analýza čistoty registrov, návrhy opatrení na zlepšenie validity registrov
zabezpečenie jednotnosti uplatňovania pracovných postupov v oblasti registrov a obsluhy klientov
koordinácia merania spokojnosti klientov a následné kroky na zlepšenie procesov

Informácie pre uchádzača:

Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu a spĺňaní požadovaných kritérií pošlite žiadosť doplnenú o štruktúrovaný životopis, súhlas so spracovaním osobných údajov na e-mail: email do 30.09.2018. Zároveň si Vás dovoľujeme upozorniť, že v prípade, že Vás do 10.10.2018, kedy plánujeme výberové konanie ukončiť nebudeme kontaktovať, nedostali ste sa do užšieho výberu kandidátov a Vaše materiály budú skartované. Informácie na tel. čísle 0910864322.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
schopnosť samostatne riešiť problémy
proaktívny a pozitívny prístup k riešeniu problémov
schopnosť čeliť stresovým situáciám a zvládnuť prácu v časovej tiesni
dobré komunikačné schopnosti a schopnosť riadiť tím
klientská orientácia, samostatnosť, efektívnosť, prispôsobivosť, odolnosť voči stresu
orientácia na výsledky
prax v oblasti zdravotného alebo sociálneho poistenia vítaná
skúsenosti s integráciami na registre iných inštitúcií a elektronickým spracovaním údajov v registroch vítané

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa

Iné znalosti:

Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word