Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Projektový koordinátor/Scrum Master

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bajkalská 28


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Do nášho IT tímu v Bratislave hľadáme šikovného kolegu-skúseného projektového koordinátora, ktorý je fanúšikom agile prístupu a má silnú proklientsku orientáciu.

    Jeho úlohou bude:
    - Zodpovedať za end to end riadenie realizačnej fázy v IT oblasti pre viacero domén
    - Podieľať sa na tvorbe stratégie vo zver. oblasti IT a koordinovať jej implementáciu
    - Riešiť problémy a kolízie v realizačnej fáze (development, test, stabilizácia po release)
    - Úzko spolupracovať s development a operation tímom na správnej implementácii
    - Komunikovať business zadávateľovi priebežný stav
    - Navrhovať a nastavovať komplexné riešenia
    - Poskytovať metodickú podporu, odborné poradenstvo a konzultácie
    - Spracovávať analýzu rizík, identifikovať ich dôsledky a možný vývoj
    - Navrhovať optimalizačné a procesné zlepšenia vo zverenej IT oblasti.



    Ponúkaný plat

    1700 EUR

    Benefity a ďalšie výhody

    Získate prácu ktorá Vás bude skutočne baviť v medzinárodnej spoločnosti formujúcej technologické trendy a inovácie. Nájdete u nás väčšie výzvy, prácu na unikátnych projektoch a možnosti ďalej rozvíjať svoje schopnosti. Spoznáte priateľskú pracovnú atmosféru, skvelých kolegov a kvalitných manažérov.

    Okrem toho u nás nájdete:
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry
    - vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
    - atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet
    a pod...)
    - príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
    - flexibilný pracovný čas
    - kompenzácia pri práceneschopnosti


    Termín nástupu do práce

    dohodou

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    - min.3 až 5 rokov praxe na obdobnej pozícii
    - MS Office-pokročilý
    - negociačné, koordinačné a prezentačné zručnosti
    - analytické myslenie a otvorenosť voči zmenám
    - proklientska orientácia a proaktívny prístup k úlohám.



    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Vhodné pre absolventov

    Nie

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!