Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- administratívna podporu manažmentu - spracovanie pošty, evidencia faktúr a príprava dokumentov - zodpovednosť za spoločné kancelárske priestory, parkovacie miesta ako aj recepciu - zabezpečenie chodu kancelárie; obstarávanie kancelárskych, PC potrieb a občerstvenia - komunikácia s dodávateľmi a správcom budovy - zastupovanie asistentky CEO v prípade potreby - administratívna činnosť spojená s aktualizáciou databáz, zmlúv, dochádzky a pod. - evidencia dochádzky, stravných lístkov a účelových poukážok;
Benefity a ďalšie výhody:
* Benefity budú bližšie predstavené na osobnom pohovore
Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosti s administratívnou prácou v medzinárodnej spoločnosti - aktívna znalosť angličtiny, poprípade aj nemčiny - flexibilita a schopnosť multitaskingu - komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
-
Vhodné pre absolventov:Áno