Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Vedúci tímu call centra

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Okres Nitra
    Nitra


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele a zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:

    - viesť tím zamestnancov kontaktného centra pre biznis zákazníkov, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
    - navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
    - zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
    - realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov.




    Ponúkaný plat

    1 EUR

    Termín nástupu do práce

    1.10.2018

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)

    Všeobecne požadované znalosti

    Čo od teba očakávame :
    Ak máš skúsenosti s riadením kolektívu/tímu, považuješ sa za lídra, máš schopnosť motivovať svojich kolegov a sám si pozitívny a motivovaný, máš predpoklad byť v tejto práci úspešný.
    Prozákaznícka orientácia, cit pre biznis, zodpovednosť a plnenie stanovených cieľov sú pre túto prácu najdôležitejšie:-)










    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!