Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Vedúci tímu call centra
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo; Manažér zákazníckeho servisu, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddeleniaNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele a zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:- viesť tím zamestnancov kontaktného centra pre biznis zákazníkov, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov.
Ponúkaný plat
1 EURTermín nástupu do práce
1.10.2018Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)Všeobecne požadované znalosti
Čo od teba očakávame :Ak máš skúsenosti s riadením kolektívu/tímu, považuješ sa za lídra, máš schopnosť motivovať svojich kolegov a sám si pozitívny a motivovaný, máš predpoklad byť v tejto práci úspešný.
Prozákaznícka orientácia, cit pre biznis, zodpovednosť a plnenie stanovených cieľov sú pre túto prácu najdôležitejšie:-)
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom