EMAILOVÁ PODPORA ZÁKAZNÍCKEHO ODDELENIA (POKROČILÁ NEMČINA) (Ref. č.: 1-26-30592/PF)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Baví ťa zákaznícka podpora ale nechceš celý deň stáviť za telefónom? Máš pocit, že ti to v nemčine ide lepšie písomne ako ústne, rád by si riešil ekonomickú agendu v oblasti daňovej refundácie? V takom prípade máme pozíciu práve pre teba! Hľadáme šikovných ľudí s motiváciou pre prácu v dynamickom prostredí, kde prevezmeš zodpovednosť za: - Za mailovú a poštovú korešpondenciu - Požiadavky zahraničných klientov písomnou formou - Zadávať informácie do interného systému - Spravovať klientske účty - Tvoriť reporty na požiadanie - Priorizovať eskalované požiadavky - Podieľať sa na zlepšovaní interných procesov - Príležitostne komunikovať telefonicky v cudzom jazyku
Benefity a ďalšie výhody:
Po skúšobnej dobe máš nárok na pestrú ponuku benefitov: - 20 dní dovolenky je málo? Dáme ti viac! - Finančné odmeny - Už žiadne nadčasy! Naučíme ťa skoordinovať si svoj čas - Pravidelné posedenie po práci na burgri či kofole - Sick days
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- Pokročilú úroveň anglického a nemeckého jazyka (B2), ktorú denne využiješ pri písomnej komunikácii - Administratívnu skúsenosť v oblasti zákazníckej podpory - Vysokoškolské vzdelanie bude tvojou výhodou - Záujem pracovať v dynamickom prostredí kde budeš neustále pomáhať zákazníkom - Tímového hráča
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno