Špecialista sekcie predaja

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Využite príležitosť, ktorá je práve tu a zúročte svoje zručnosti s biznis analýzami, štatistikami či s komunikáciou s inými oddeleniami. Prepojením Vašich skúseností a tejto pracovnej pozície získate novú možnosť ako kariérne rásť. Tešíme sa na Váš životopis. Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: • ako súčasť obchodného oddelenia budete podávať odporúčania na zefektívnenie predaja formou analýz • zúročíte Vaše skúsenosti s Excelom • stanete sa súčasťou stabilnej spoločnosti, kde získate možnosť nadobudnúť nové skúsenosti Čo bude Vašou úlohou? • vytváranie štatistík, reportov a analýz pre obchodné oddelenie a vedenie spoločnosti • kompletná biznis analýza spojená s korporátnym predajom produktov a služieb spoločnosti • zapájať sa do tvorby obchodných plánov ale aj cieľov (KPI´s) spoločnosti • správne odhadnúť nedostatky procesov, navrhovať zlepšenia či samotné procesy zefektívňovať • následná kontrola vývoja a napredovania cieľov, ktoré boli stanovené pre korporátny predaj • prinášať vlastné návrhy pre optimalizáciu reportov- navrhnúť nie len zlepšenia,ale aj nové postupy

Benefity a ďalšie výhody:

Požadované vzdelanie: vysoká škola Zameranie štúdia: ekonomické/všeobecné Cudzie jazyky: anglický jazyk-B1 Osobnostné predpoklady: analytické myslenie, komunikačné zručnosti, dobrý time-management, pozitívny vzťah k číslám

Informácie pre uchádzača:

.Čo Vám spoločnosť ponúka? • zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov • podporu Vašich odborných zručnosti (širokú škálu interných a externých školení) • príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce (rôzne firemné eventy či teambuldingy) • dni dovolenky navyše, kedy potrebuje čas pre seba • samozrejme zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Všeobecne požadované znalosti:

Čo Vám na tejto pozície nesmie chýbať? • biznis myslenie- vedieť prepájať súvislosti, dáta, informácie • pokročilé zručnosti s Excelom- stretnete sa s funkciami a úkonmi ako Vlook up, makrá, kontingenčné tabuľky a i. • organizačné schopnosti a dobrá komunikácia, aby Vám prácu uľahčila správna organizácia

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno