HR administrator (Ref. č.: PR/020339)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

* Zodpovedá za spracovanie a udržiavanie zverenej personálno-administratívne agendy
* Pripravuje dokumentácie pre externých a dočasných zamestnancov (nastupujúcich/ odchádzajúcich zamestnancov)
* Komunikuje s príslušnými úradmi
* Zodpovedá za reporting a štatistky určené pre finančné oddelenie a HR
* Zodpovedá za aktualizáciu pracovných kariet (popisov pracovných náplní na určené pozície)
* Zodpovedá za administratívnu podporu HR oddelenia
* Koordinuje a organizuje nástup novoprijatých zamestnancov
* Zabezpečuje podporu a back office pre HR oddelenie

Benefity a ďalšie výhody:


* Bohatý balíček sociálnych benefitov (vzdelávanie, teambuildingové aktivity, možnosti kultúrnych podujatí a iné)
* Ročný bonus, pravidelné prehodnocovanie mzdy

Všeobecne požadované znalosti:

* Min. SŠ vzdelanie – humanitného zamerania
* Prax na obdobnej pozícii – min. 1 rok (Personalista, Mzdový účtovník)
* Znalosť Zákonníka práce, znalosť v oblasti BOZP
* Anglický jazyk – na úrovni umožňujúcej plynulú pracovnú komunikáciu (reporting manažmentu spoločnosti a iné)
* MS Office, Excell – pokročilá úroveň
* Silná orientácia na detail a presnosť
* Práca si vyžaduje silné analytické schopnosti, prácu s dátami a ich vyhodnocovanie

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word